Klacht: Bestelling tijd

op 07 juli 2016 over thuisbezorgd.nl in de categorie Websites - Online eten bestellen

–ik heb vandaag 7-7-2016 een bestelling gemaak via thuisbezorg app om 02;13 naar de restaurant spicy & shalom verder heb ik een mail ontvangen van mijn bestelling. Het is nu 3;49 en nog geen bestelling ontavngen. dus ik had het restaurant gebeld om te vragen wat is aan de hand en dan krijg ik te horen dat het fout zit bij thuisbezorg zelf.
Dus ik vind het heel vervelend om dit mee te maken want nooit is het fout gegaan bij deze restaurant.want als er een fout was in de systeem dan zou je een mail moeten ontvangen met de uitleg wat is gebeurt, Maar dit hebben jullie niet gedaan.

Ik zou wel tevreden zijn als juliie dit goed maak, en ervoor zorgen dat als dit gebeurt worden de mensen die hadden besteld op de hoogte gezet van de staand van zakken, want dit is niet professioneel. fouten kunnen gebeuren maar dan moet je doorgeven niet mensen laten wachten of zelf moeten gaan onderzoeken wat de probleem is of wat de oorzaak is.

Dus ik verwacht van jullie dat jullie het goed gaan maken voor mij, want het is echt niet leuk.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over thuisbezorgd.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over thuisbezorgd.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dairon