Mijn Klacht:
Vanmorgen tussen 10 en 11 uur is DHL bij mij aan de deur geweest om 2 pakketten af te geven (adres:schoolstraat 20,4681BK Nieuw Vossemeer). Ik was op dat moment niet thuis. De koeriers dachten dit praktisch op te lossen door de pakketten OVER DE SCHUTTING TE GOOIEN. Dit terwijl onze hond in de tuin liep, die hier razend op werd. Ik vind het niet acceptabel dat pakketten door de bezorgdienst over de schutting worden gegooid, ook al zitten er misschien geen breekbare spullen in.
Gewenste Oplossing:
Een passende oplossing door DHL. Ik verwacht minimaal dat de bezorger wordt aangesproken en een berisping krijgt, om herhaling te voorkomen.

