Klacht: Bestelling op 10 mei 2017 voor moederdag geplaatst 13 juni nog niks gehoord!

op 13 juni 2017 over 24DealStore in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 10 mei een bestelling bij 24dealstore geplaatst en een paar dagen later kwam er een mail, dat het niet op voorraad was en nog 2 weken zou gaan duren, echter nu ruim 4 weken(1 maand) verder en diverse mail gestuurd om opheldering naar jun service e-mail adres, echter nooit een reactie gehad, telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar en via facebook komt er ook niks van terecht bij die neppers van 24dealstore. Dit is pure oplichting en hier wordt niets tegen gedaan!

Gewenste Oplossing:

Als er een reeële reactie komt van 24dealstore en een levering met een gadget om het goed te maken, mocht dit nog lukken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 24DealStore

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 24DealStore nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Erikhoster