Klacht: bestelling nooit geleverd

op 19 mei 2020 over Check Die Deal in de categorie Deal-Sites

Hallo,

Ik plaatste een bestelling op 23 maart voor een bedrag van 79.54€ die ik dadelijk heb betaald. We zijn nu 19 mei heb nog steeds niets ontvangen.
Op hun website stond er te lezen, bij verzenden:
De meeste producten kunnen wij uit voorraad leveren. Voor deze producten geldt: vandaag voor 18:00 uur besteld en betaald, morgen in huis. Zodra we je bestelling verzendklaar maken, ontvang je van ons een verzendbevestiging per mail. Afhankelijk of je bestelling per post of per pakket wordt verstuurd, ontvang je in de verzendbevestiging ook een Track Trace nummer van PostNL. Bij producten die we (tijdelijk) niet op voorraad hebben, staat de levertijd aangegeven op de productpagina. Als je op zaterdag of zondag bestelt, wordt je bestelling maandag al verzonden en kun je hem dinsdag in huis verwachten.
Dit was een speciale facebook actie met promo, dus ga ik ervan uit dat de producten leverbaar zijn en niet uit China moeten komen.
Op 31 maart, na mijn klacht hebben ze mij een mail verzonden dat de producten uit China komen, dus even geduld. Op 4 mei heb ik mijn geld terug gevraagd, maar zij willen mijn geld niet teruggeven. Ik heb als firma inmiddels de tape elders gekocht dus is niet meer nodig. Ik kan geen 2 maanden wachten op tape, wij moeten als firma verder kunnen werken.

Ik ben tevreden als ze mijn geld terug storten.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Check Die Deal

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Check Die Deal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NRGI