Klacht: Bestelling nooit gekregen wel betaald

Elisa0485 op 22 december 2021 over Mi-toetie.nl in de categorie Internetshops - Baby artikelen en kleding

Ik bestelde voor een redelijk groot bedrag bij deze site. Ik wilde enkele dagen erna nog iets toevoegen aan mijn bestelling dus mailde ik met de vraag of dit nog mogelijk was aangezien ik het uur ervoor een mail had ontvangen dat de bestelling ging worden aangeboden aan PostNL. Daar kreeg ik wel reactie op dat dit niet meer mogelijk was. Wanneer ik een week later vroeg of het normaal was dat ik nog steeds niets had mogen ontvangen, alsook geen mail van postnl dat zij in het bezit waren van de goederen kan ik hen op geen enkele manier meer bereiken.. Zou op zijn minst toch mijn geld terugwillen!!! Aangezien dit ook kadootjes waren voor sinterklaas ben ik er nu toch niks meer mee

Mijn geld terug of de goederen toch ontvangen maar hier dan ook duidelijke en eerlijke informatie over ontvangen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mi-toetie.nl over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Mi-toetie.nl in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mi-toetie.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mi-toetie.nl

Heeft op 22 januari 2022 om 16:18 geantwoord

Deze klacht is inmiddels opgelost. Mochten er onverhoopt nog vragen zijn dan kunt u ons altijd bereiken via ons bekende e-mailadres of middels de chatfunctie op onze website. Mvg Mi Toetie

Alle klachten die gemeld zijn door Elisa0485