Klacht: Bestelling niet ontvangen op mijn mail wordt niet gereageerd

op 27 juli 2016 over Veronica Magazine in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 7 juli een bestelling bij jullie gedaan voor een boek. Betaald. Maar nog steeds niets ontvangen. Ik heb vorige week donderdag een mail verstuurd maar daar is ook nog steeds niet op gereageerd

Gewenste Oplossing:

Ik hoop dat mijn boek alsnog verstuurd wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Veronica Magazine in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Veronica Magazine een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Veronica Magazine

Heeft op 28 juli 2016 om 09:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Goosen,

Erg vervelend dat u het boek nog niet heeft ontvangen. Wij hebben het voor u in het systeem nagekeken en wij zagen, dat er op 25 juli een nieuwe exemplaar uw kant is opgestuurd. Deze hoort u een van deze dagen te ontvangen. Mocht dat niet het geval zijn, dan horen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht Iloonaaaaa

1 jaar geleden - Bedankt voor de reactie. Ik hoop het boek snel te mogen ontvangen. Dank hiervoor

Heeft op 05 augustus 2016 om 19:55 geantwoord

25 juli zou er een nieuw exemplaar toegestuurd worden. Wat al heel raar is als ik de 27e mail dat ik mijn bestelling nog niet ontvangen heb. Maar het pakket is nog steeds niet binnen

Alle klachten die gemeld zijn door Iloonaaaaa