Klacht: Bestelling niet ontvangen.

op 10 juli 2017 over Afslankringen.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 4 juli een bestelling gedaan en ook al betaald via iDEAL en de volgende werkdag zou het in huis zijn, maar ik kreeg een bevestigings mail dat door de drukte het 2 werkdagen vertraging heeft. Na 2 werkdagen nog steeds geen pakketje ontvangen. Ik heb geprobeerd om contact te krijgen maar ook dat lukt niet, ik heb via Facebook een privebericht gestuurd maar ik krijg geen antwoord ik heb een email gestuurd en kreeg weer geen reactie ik ben 3 dagen aan het bellen geweest op het nummer wat op hun site bekent staat 0900-1712 en ik heb 33 minuten als wachtende nummer 1 gewacht en wederom nog steeds geen reactie. We zijn morgen een week verder en heb nog niks ontvangen ik ben belazerd wat nu? Ik hoop dat ik mijn aankoopbedrag van €75,- terug krijgt.

Gewenste Oplossing:

Dat ik direct mijn bestelling krijg of direct mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Afslankringen.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Afslankringen.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anoniem39