Klacht: Bestelling niet geleverd, maar wel betaald en geen reactie!

op 11 maart 2020 over Tewauw.nl in de categorie Internetshops - Hobby en Verzamelen

Op 10-02-20 heb ik voor mijn dochter op de website van Tewauw.nl een rugzak van Stranger Thinge besteld. Deze heb ik meteen betaald en na betaling krijg je pas een melding dat de rugzak niet op voorraad is, maar dat de bestelling goed is ontvangen. Echter, tot op heden niets meer vernomen. Wij hebben een aantal pogingen gewaagd om een bericht te sturen. Dit kan alleen via een chat, maar nog nooit een reactie ontvangen. Het ging hier om een verjaardagskalender van mijn dochter!!! Ik begin het vermoeden te krijgen dat het hier om een fake webadres gaat!

Ik wil of binnen een week alsnog de rugzak ontvangen en anders graag mijn geld terug gestort krijgen. Tevens zou ik het op prijs stellen als ik een reactie ontvang!!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tewauw.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tewauw.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door slamaitre