Klacht: Bestelling niet geleverd en geld niet teruggestort, oplichters!

op 06 december 2015 over Vanoutlet.nl in de categorie Deal-Sites

Op 21/10 bestelling geplaatst van Frozen jurkje, en meteen betaald (24 euro), daags erna verzendbevestiging. 27/10 mailtje gestuurd waar de bestelling bleef, geen reactie. Op 30/10 nog eens gemaild, weer zonder reactie, op 31/10 ’s avonds dan maar eens gebeld, en afgescheept met de boodschap ‘Ach ja, het kan wel eens zo lang onderweg zijn met de post, wacht nog maar even af’. Op 3 november een mailtje ontvangen ‘Beste klant
De artikel is al 10 dagen geleden opgestuurd
Hopelijk ontvangt u deze snel binnen
Met vriendelijke groeten
vanoutlet.nl’.
Absolute onzin natuurlijk.
Op 6/11 bericht gestuurd dat ik mijn geld teruggestort wil zien, aangezien ik het jurkje intussen elders had gekocht, waarop geen enkele reactie meer kwam. Tot op heden, 6/12, nog geen enkele reactie, en geen geld teruggestort gekregen. Dit is geen webshop, dit is oplichting!

Geld zo snel mogelijk teruggestort.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vanoutlet.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vanoutlet.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vanoutlet.nl in behandeling genomen

Heeft op 25 januari 2016 om 14:33 geantwoord

Product is nooit opgestuurd, er zijn tientallen meldingen over niet-ontvangen jurkjes, wel heel toevallig dus, en een track-and-trace nummer is er ook nooit gegeven.
Er is niets gelogen aan mijn review, ik heb immers betaald en niets ontvangen, en zolang ik mijn geld niet terug heb, zijn dit gewoon oplichters.
Oplichters die mij nu nog proberen te chanteren ook om mijn klacht van het Internet te halen, misselijkmakend...

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vanoutlet.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vanoutlet.nl

Heeft op 22 april 2017 om 02:27 geantwoord

Beste klant

Wat jammer dat u een klacht heeft over uw aankoop bij Vanoutlet.nl
Hopelijk is uw klacht reeds opgelost ,
Mocht uw klacht niet opgelost zijn mag u onze klantenservice bereiken via sales@vanoutlet.nl voor een oplossing.
Wij doen onze best om alle klachten op een nette manier op te lossen .

Met vriendelijke groeten
Vanoutlet.nl