Mijn Klacht:
Op 21/10 bestelling geplaatst van Frozen jurkje, en meteen betaald (24 euro), daags erna verzendbevestiging. 27/10 mailtje gestuurd waar de bestelling bleef, geen reactie. Op 30/10 nog eens gemaild, weer zonder reactie, op 31/10 ’s avonds dan maar eens gebeld, en afgescheept met de boodschap ‘Ach ja, het kan wel eens zo lang onderweg zijn met de post, wacht nog maar even af’. Op 3 november een mailtje ontvangen ‘Beste klant
De artikel is al 10 dagen geleden opgestuurd
Hopelijk ontvangt u deze snel binnen
Met vriendelijke groeten
vanoutlet.nl’.
Absolute onzin natuurlijk.
Op 6/11 bericht gestuurd dat ik mijn geld teruggestort wil zien, aangezien ik het jurkje intussen elders had gekocht, waarop geen enkele reactie meer kwam. Tot op heden, 6/12, nog geen enkele reactie, en geen geld teruggestort gekregen. Dit is geen webshop, dit is oplichting!
Gewenste Oplossing:
Geld zo snel mogelijk teruggestort.
