Klacht: Bestelling niet geleverd

op 18 december 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vanavond zou een van uw medewerkers een bestelling van Vodafone bij ons komen leveren. Ik kreeg een sms dat de koerier er om 20:25 zou zijn. Om 20:40 was er nog geen koerier geweest en toen zag ik in mijn mail dat de koerier ons niet thuis aangetroffen had en daardoor de bestelling niet heeft kunnen leveren. Wat vreemd, want wij zijn de hele avond thuis, omdat we op die bestelling zitten te wachten! Er is hier geen koerier aan de deur geweest! Ik heb gelijk gebeld met een van uw medewerkers (Michiel). Michiel vertelde me dat de koerier om 20:07 de bestelling uitgecheckt had?? Ik baal hier ontzettend van. Wij zijn hier speciaal voor thuisgebleven de hele avond. Toen ik een nieuwe afspraak wilde maken, kon dit pas vanaf zaterdag. Ik heb vakantie en daardoor andere plannen. Ik stel voor dat de bestelling morgenavond 19 december na 18:15 of woensdagavond 20 december geleverd wordt. Ik vertrouw erop dat dit op deze manier opgelost wordt.

Ik ben tevreden als de bestelling morgenavond na 18:15 of woensdagavond 20 december geleverd wordt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 28 december 2017 om 10:50 geantwoord

Geachte mevrouw Gijsbers,

Bedankt voor uw bericht.

Vanwege de drukte was het spijtig genoeg niet mogelijk om eerder een reactie te plaatsen, waarvoor onze welgemeende excuses.
In het systeem is te zien dat u deze klacht ook via het klachtenformulier hebt ingediend. Deze klacht is reeds afgehandeld. Wij willen u vriendelijk verzoeken om een klacht via een platform te laten verlopen, zodat het overzichtelijk blijft.
Mocht u nog verdere vragen hebben kunt u altijd reageren op de reeds verstuurde reactie vanuit ons.

Ervan uitgaande u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Zappa2706