Klacht: Bestelling niet geleverd

op 07 september 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn bestelling die via een webwinkel door dynalogic behandeld werd is gewoon totaal niet geleverd.
Tracking gaf aan dat er niets aan de hand was. Ook netjes een SMS\’je gekregen dat het product er binnen 30 minuten zou zijn…
1 uur later nog steeds niets vernomen en de tracker gaf nog steeds niets aan. Contact met de webwinkel opgenomen maar die wisten ook niet wat er aan de hand was.
Vervolgens staar er in de tracker dat mijn opdract niet uigevoerd is, zonder enige reden aan te geven.

Waardeloze communicatie.

Kan moeilijk de gewachtte tijd terug krijgen.
Tenminste een excuses en een goede reden waarom ik helemaal niets van jullie te horen heb gekregen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 09 september 2016 om 14:16 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Otten,

Bedankt voor uw gegevens. Ik zie dat de levering van 6-9-2016 niet is doorgegaan omdat de koerier autopech had. Uw levering stond gepland rond 21:30 uur. Echter kreeg de koerier rond 20:30 autopech. Ze hebben nog geprobeerd om een vervanger te regelen die de route af zou maken maar dit zou veel te laat worden.

Verder zie ik inderdaad dat er geen contact is opgenomen met u om te melden dat de afspraak niet door kon gaan. Hiervoor ook onze oprechte excuses!
Ik heb uw klacht doorgezet naar de afdeling die contact heeft tussen klant en koerier, met de vraag of ze willen kijken waarom er geen contact is opgenomen met u.

Ik zie dat u voor morgen een nieuwe afspraak heeft opstaan. Ik heb een melding achter gelaten dat ze extra zorg dragen bij deze levering, aangezien u al eens heeft moeten wachten zonder bericht.

Ik wens u alvast een goed weekend en veel plezier met uw aankoop!

Kira
WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door S.Otten