Klacht: Bestelling niet aangekomen.

op 27 september 2017 over Parfumlux.nl in de categorie Internetshops - Parfumerie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb een parfum besteld op 14 september 2017. Op 27 september 2017
heb ik nog niets ontvangen.
Ik heb een factuurnummer en heb betaald op 14 september.
Heb driemaal een mail gedaan maar niets terug ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn bestelling krijg of anders een terugbetaling van
de factuur die ik heb betaald.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Parfumlux.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Parfumlux.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marleen Van Mieghem