Klacht: Bestelling na bijna een maand bestelling nog niet geleverd!

op 16 september 2017 over Fonq in de categorie Online Woonwinkels

24-08 een bestelling geplaatst en betaald bij fonq. Na enkele dagen heb ik een email gehad met daarin uitleg dat er een gasfles die ik ook had besteld, bij mijn bbq (wel handig als je een gas bbq besteld), niet geleverd kon worden vanuit hun leverancier. Dit zou nog een week duren. Na die week waarin een lever datum werd genoemd kreeg ik weer een email dat het product later bij fonq geleverd zou worden en zij mij nu geen definitieve datum door konden geven wanneer ik mijn bestellen zou ontvangen. Dit omdat de vorige lever datum ook niet kon worden nagekomen. Nu bijna een maand verder nog geen bbq ontvangen en nog steeds in onwetendheid wanneer ik deze wel ga krijgen. Helaas dus dit jaar geen bbqen meer, het was de bedoeling aangezien erbij staat dat het binnen 10 dagen geleverd word Dit jaar nog te bbqen, hoop ik dat hij voor volgend zomer seizoen wel binnen is want dan wil ik wel bbq en!

Dat het product nu zosnel mogelijk geleverd word en een financiele tegemoet koming. Tot op heden weet ik nog steeds niet wanneer ik het ga ontvangen en heb ik helaas een uitnodiging moeten afzeggen omdat er zonder bbq en gasfles in te bbqen valt. Aangezien er een levertijd bijstaat op de site maar dit dus niet kan worden nagekomen

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fonq over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fonq in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fonq een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fonq

Heeft op 18 september 2017 om 16:03 geantwoord

Beste Mitchell van den Berg,

Wat ontzettend vervelend dat u uw bestelling nog steeds niet heeft ontvangen.

Gelukkig mogen wij u nu mededelen dat de gasbusjes op voorraad zijn en dat uw bestelling verzonden kan worden. Wij maken dit dan ook direct in orde en sturen u de verzendgegevens per e-mail door.

Hierbij willen wij wel nog onze oprechte excuses aanbieden voor dit ongemak.

fonQ.

Alle klachten die gemeld zijn door Mitchell Van den berg