Klacht: Bestelling komt niet toe

op 10 oktober 2017 over Horeca World in de categorie Horeca

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onlangs bestelde ik enkele RvS meubelen bij horeca world. Alles bleek te kloppen, ik betaalde correct en vorige week kreeg ik een bevestiging met een track and tracé code. De levering zou plaatsvinden op vrijdag 6 oktober. Na gans de dag te wachten, vond er geen levering plaats. Ik controleerde de code en deze bleek niet actief te zijn. Ik nam telefonisch contact op, maar de kantoren zijn gesloten, ook per mail kan ik niemand bereiken. Wat nu? is horecaworld.biz failliet? Krijg ik nog mijn spullen?

Gewenste Oplossing:

Na levering van de spullen of terugbetaling van de aankoop.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Horeca World

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Horeca World nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JulieHem