Klacht: Bestelling is na betaling nooit aangekomen, GEEN service of contact mogelijk

bernardalblas op 15 mei 2013 over Dagopdag.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds mijn bestelling van een “O´ Daddy schroevenverwijderset – Inclusief verzendkosten!” op 17 april probeer ik in contact te komen met de organisatie van Dagopdag.nl
De organisatie die er achter zit, heet dailytrade, deze adviseren over de email dat je moet bellen en over de telefoon dat je moet emailen.
Ondertussen krijg ik geen product, reactie op de telefoon/ email of al maar een melding van bezorging of retour van mijn geld. Graag zie ik dit opgelost.

Gewenste Oplossing:

Contact met een werknemer met bevoegdheid om ofwel het product binnen 1 week alsnog te mogen ontvangen en indien dat niet mogelijk is de betaling terug te storten op mijn bankrekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dagopdag.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dagopdag.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door