Klacht: Bestelling goederen

op 11 oktober 2017 over Horeca World in de categorie Horeca

We hebben een vaatwasmachine besteld voor onze zaak en na een maand was er een defect en kregen we defect en onze stroom viel toen telkens uit. Na vele boze mails en telefoons zijn horecaworld uiteindelijk voor een oplossing gekomen en kregen we een tegoedbon van 1600euro dit als waarde van de vaatwas. Met deze bon hebben we op 22september een bestelling geplaatst van terrasstoelen frigo ed. We kregen een mail dat er wachttermijn was 3 a 4 weken voor de stoelen maar de rest van de goederen ging eind september binnen komen en bezorgd worden via GLS. Tot op heden niks ontvangen. Al van maandag aan het bellen en niemand aan de lijn en dan horen we vandaag dat ze failliet zijn. Kan er mij iemand adres email ofzo van curator bezorgen. Wie kan ons meer info bezorgd of verder helpen?

Oplossing om bestelling Af te handelen. Wordt onze levering nog uitgevoerd? Is deze al bij GLS?
Zijn er de gegevens van curator die bezig is let faillissement van horecaworld?

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Horeca World

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Horeca World nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stijn1Klant