Klacht: Bestelling geplaatst en geen goederen

op 19 december 2017 over Toemen Modelbouw in de categorie Modelbouw

Op 2 december de winkel bezocht in Den Bosch gezien ik op zoek was naar een onderdeel. Op hun site stond deze op voorraad maar in de winkel aangekomen bleek dat nier het geval. Het product ligt in het magazijn als u betaald sturen we deze naar uw huis toe. Betaald en weer vertrokken. Na 15 dagen maar eens gebeld er word opgenomen en na 15 minuten in de wacht word je weggedrukt. Weer gebeld en er werd verteld nee uw product is onderweg kan er elk moment zijn. Op de klacht van het wegdrukken kwam de reactie: ja als we druk zijn nemen we niet op. Heb 15 minuten zitten luisteren naar gebrabbel en gesprekken vanuit de winkel..dat is niet opnemen daar. Op facebook een bericht geplaatst met de klacht waar op gereageerd werd dat het product nog niet binnen was via hun leverancier. Dus ook nog liegen aan de telefoon! Al met al een stel onbeschofte en ongeinteresseerde malloten daar.. Mij zullen ze er nooit meer zien 1 keer en nooit meer.

Dat ze mensen beter te woord staan.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Toemen Modelbouw

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Toemen Modelbouw nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Remco026