Klacht: bestelling geplaatst en betaald en niks ontvangen

op 24 augustus 2018 over Pabo in de categorie Internetshops - Erotiek

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een bestelling geplaatst en betaald en een week later nog niks ontvangen. ookk geen bericht dat het wordt opgestuurd. ik heb een mail ge stuurd maar geen reactie. ik heb 100 x proberen te bellen maar krijg niemand te spreken want het lijkt niet te werken.

Gewenste Oplossing:

geld terug zsm

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pabo

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pabo nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pabo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pabo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pabo

Heeft op 07 september 2018 om 12:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door dannynetten_1@hotmail.com