Klacht: bestelling geplaatst, betaling gedaan, nooit iets gezien …

op 25 augustus 2016 over infurn.com in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik bestelde een koffietafel. Had er zelf vragen over en ik kreeg een mooi en afdoende antwoord. Ik plaatste mijn bestelling, betaalde keurig. En toen kwam er niets meer. Naar herhaaldelijk mailverkeer over leugens ivm spam toestanden lijkt het mij een grote hoax te zijn.
Zelf de factuur werd netjes gemaakt en ik heb alles netjes betaald.

Gewenste Oplossing:

geld terug of goederen binnen de 5 werkdagen leveren zoals overeengekomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over infurn.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over infurn.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jurgen service masters