Klacht: Bestelling geplaatst betaald en er wordt niet geleverd.

op 15 september 2017 over subtel.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Op 13 sep jl een accu besteld voor mijn telefoon wiko ridge fab, direct betaald. Volgens de site is het 24 uurs service. Als ik nu controleer op mijn account is de accu nog niet verzonden. Helaas te laat ontdekt dat er nog vele andere klachten over dit bedrijf zijn. Heb geprobeerd om contact met het bedrijf te maken maar dat lukt niet.

Ik ben tevreden als ik of mn geld terug krijg: 17,17 euro, of de goede accu geleverd krijg.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar subtel.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door subtel.nl in behandeling genomen

Bericht van subtel.nl

1 maand geleden - Het door de klant bestelde artikel was helaas eerst niet op voorraad. De klant heeft gekozen voor een reservering en daarvoor 5% korting ontvangen. De bestelling werd 2 dagen nadat de bestelling geplaatst werd verstuurd met PostNL (15.9.). Het verzendtraject duurt doorgaans 2 werkdagen (ma t/m vr). De bestelling moet dus binnenkort bezorgd worden. Wij zijn bereikbaar van ma t/m vr van 9 tot 15 uur en via mail. Wij hebben twee bevestigingen verstuurd: de bestel- en de verzendbevestiging. Misschien zijn deze beland in de spammap.

Reactie van de melder van de klacht sawa

1 maand geleden - Dank voor deze reactie. Ik heb zeker niet zelf gekozen voor een reservering want ik had de accu binnen 24 uur nodig voor vakantie. Ik ben benieuwd of het product gaat aankomen. Ik zal de oppas mij laten informeren als het aankomt. Ik vind het opmerkelijk dat alles is gaan rollen na indienen vd klacht bij jullie.

Bericht van subtel.nl

1 maand geleden - Bedankt voor uw reactie. U had het artikel enkel kunnen reserveren omdat het toen niet op voorraad was. Een directe bestelling was niet mogelijk. Anders had u ook de 5% korting niet ontvangen. Het spijt ons dat het blijkbaar niet duidelijk voor u was. Wij konden niet eerder reageren omdat de klantenservice nooit eerder een reactie had ontvangen van u. Wij hadden geen mail van u ontvangen. U kunt ons bereiken via info@subtel.nl

Reactie van de melder van de klacht sawa

1 maand geleden - Dinsdag jl is een pakje van jullie aangekomen. Kan helaas niet checken wat er in zit aangezien ik in het buitenland verblijf. Tot zover bedankt.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat subtel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

subtel.nl

Heeft op 10 oktober 2017 om 11:16 geantwoord

Het pakje is volgens de klant aangekomen. Het pakje is volgens de klant aangekomen. Het pakje is volgens de klant aangekomen. Het pakje is volgens de klant aangekomen. Het pakje is volgens de klant aangekomen. Het pakje is volgens de klant aangekomen. Het pakje is volgens de klant aangekomen. Het pakje is volgens de klant aangekomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sawa