Klacht: bestelling gegarandeerd binnen 24 uur gereed maken en verzenden!!!

op 30 augustus 2016 over Bestecanvas.nl in de categorie Fotoservice

Klaar voor verzending binnen 24 uur!
Op de website wordt dit t herhaaldelijk genoemd. Alsmede onderaan de pagina nog eens uitgebreider. Wanneer je echter de bevestigingsemail ontvangt staat er heel wat anders nl. dat de levering “Alu / Acryl Fine Art: 8-10 werkdagen* (*Met uitzondering van zaterdag en zondag)” duurt.
Ik heb op maandagmiddag de bestelling geplaatst in de veronderstelling deze voor vrijdag ontvangen te hebben.
Ik heb dinsdag een email ontvangen met nog eens een uitleg waarin voor foto op aluminium de productielooptijd: Foto op Aluminium: 5 werkdagen: is en dat het bedrijf in Duitsland gevestigd is waardoor levering voor Nederland 3-5 werkdagen is. En dit alles noemt bestecanvas.nl bliksem snelle service!!

Mijn bestelling uiterlijk donderdag ontvangen, zo niet annulering van de bestelling en het betaalde bedrag per direct retour.
Ik heb in de eerste email aangegeven dat wanneer ik de bestelling niet uiterlijk donderdag kan ontvangen ik mijn volledige bedrag wil terugontvangen. In het antwoord van de heer Patrick Jameson wordt dit compleet genegeert. In mijn tweede email heb ik nogmaals de misleiding op de website aangekaart en mijn betaalde bedrag terug geëist.
bestecanvas.nl dient de website aan te passen!

Alle klachten die gemeld zijn door CVos