Klacht: Bestelling gedaan en betaald maar nog niet ontvangen

op 14 juni 2018 over Pabo in de categorie Internetshops - Erotiek

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 weken geleden een bestelling gedaan direct online betaald, nog niks ontvangen heb een mailtje gestuurd om te vragen wanneer ik mijn bestelling zou ontvangen na enkele dagen een mailtje van pabo dat ze aan het verhuizen zijn en dat de nieuwe artikelen geleverd zijn in het nieuwe magazijn en dat ze deze week mijn pakket zouden verzenden maar nog niets gehoord. Vind het een rare uitleg van pabo, dus vanuit het nieuwe magazijn kunnen niks opsturen dan. Of op zijn minst een vermelding maken op de website of zo dat je zolang moet wachten op een bestelling.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag mijn bestelling ten laatste aankomende maandag ontvangen.
Of anders direct mijn geld terug op mijn rekening.

Reactie van de melder van de klacht Azo

3 maanden geleden - Pabo wilt mijn klacht via klacht.nl niet in behandeling nemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Pabo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pabo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pabo

Heeft op 08 oktober 2018 om 11:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Azo