Klacht: Bestelling bol.com

op 03 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zou dynalogic een rolgordijn leveren, het pakket kon ik verwachten tussen 8:00 en 22:00 en op de dag zelf zou ik nog een mail ontvangen wanneer ze het zouden komen bezorgen.
In de ochtend een mail ontvangen dat ze het die middag zouden komen brengen, echter krijg ik om 12:00 een mailtje waarin aangegeven word dat de bestelling niet bezorgd kan worden.

O.a. het volgende staat in de mail:

“Als je de bezorgdatum wilt aanpassen, kun je dit via onderstaande knop doen. (Mocht deze knop niet zichtbaar zijn, dan kom je via deze link in het juiste scherm). Je kunt als leverdatum geen eerdere datum kiezen dan zaterdag 3 juni 2017, omdat wij je pakket pas de dag ervoor ter beschikking hebben.” -> daar begint het al mee; het is al zaterdag 3 juni

Als ik op de link druk die dynalogic meegeeft, kan ik gewoon GEEN datum uitkiezen.

Wat een dramatisch bedrijf, het is bijna altijd ellende.

Helder, tijdig en eerlijk communiceren en geen standaard mailtje verzenden!

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 11:21 geantwoord

Geachte dhr. Stolk,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Vanwege drukte hebben we hier nog niet op kunnen reageren. We zien inderdaad dat ook u last heeft gehad van de sorteerfouten in deze periode. Excuses hiervoor! Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 24 juli 2017 om 18:36 geantwoord

Ik had verwacht dat pakket bij de buren afgeleverd zou worden, gezien er gewoon een veel te grote tijdsmarge is, kan je er geen pijl op trekken wanneer zij bezorgen. Kortom, ontvreden, ik was niet thuis om pakket te ontvangen. Zij hebben het pakket direct retour gedaan aan bol.com. Geen enkele moeite dus gedaan, gezien zij de 1e keer fout worden.

Alle klachten die gemeld zijn door davertnl