Klacht: Bestelling bij mediamarkt

op 01 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Maandag een bestelling gedaan bij mediamarkt. Krijg netjes een mail dat er dinsdag geleverd gaat worden. En dan is het dinsdag en kan de opdracht niet uitgevoerd worden ivm een sorteerfout! Nou denk ik kan gebeuren. Dezelfde dag ook nog een mail van dynalogic dat ivm met vrije dagen van de vorige week en het zomerse weer het heel erg druk is. Hun excuses daarvoor. Het is nu donderdagavond en er is schijnbaar nog altiid een “sorteerfout” .. wat is dit voor een bedrijf! Toch maar even gemeld bij de klantenservice van mediamarkt dat ze beter een ander bedrijf kunnen inschakelen en ze gewezen op de vele klachten over dynalogic. En nu maar duimen dat ik mijn bestelling krijg!!

Als ze hun afspraken nakomen en inderdaad leveren op de afgesproken dag en tijd!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 17 juli 2017 om 16:39 geantwoord