Klacht: Bestelling betaald,niet geleverd, niet bereikbaar!

op 01 september 2016 over Vanoutlet.nl in de categorie Deal-Sites

Diverse frozen artikelen besteld voor verjaardag dochter. Ik had postcode niet helemaal goed opgegeven dus direct gemaild, geen reacties. Gebeld, nemen niet op. Post nl gebeld om pakketje
Te zoeken. Ze hebben het pakketje niet ontvangen. Weer geprobeerd te bellen naar van outlet, krijg gewoon geen gehoor. Moet ik mijn dochter nou teleurstellen. Echt zo sneu….

Contact krijgen lijkt me al heel prettig. Ik wil gewoon weten of het nog komt voor zaterdag anders bestel ik er ergens anders één. En mocht de bestelling ooit nog komen dan retour en gekd terug. Anders z.s.m geld terug.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vanoutlet.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vanoutlet.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vanoutlet.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vanoutlet.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vanoutlet.nl

Heeft op 22 april 2017 om 02:16 geantwoord

Beste klant

Wat jammer dat u een klacht heeft over uw aankoop bij Vanoutlet.nl
Hopelijk is uw klacht reeds opgelost ,
Mocht uw klacht niet opgelost zijn mag u onze klantenservice bereiken via sales@vanoutlet.nl voor een oplossing.
Wij doen onze best om alle klachten op een nette manier op te lossen .

Met vriendelijke groeten
Vanoutlet.nl