Klacht: Bestelling betaald op 29 juni met ideal helaas niets ontvangen

op 07 juli 2016 over kamagra-jelly.nl in de categorie Internetshops - Erotiek

ik heb een bestelling geplaatst op 29 juni en betaald met ideal. verkoper zegt geen betaling te hebben ontvangen heeft 3 x gevraagd om print screen van de betaling. deze ook 3x gestuurd maar nu reageert de verkoper nergens meer op en het telefoonnummer is afgesloten wat op de website staat.

als ik mijn bestelling toe gestuurd krijg of mijn betaling retour krijg

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over kamagra-jelly.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over kamagra-jelly.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht 01nico01

6 maanden geleden - Vandaag een reactie ontvangen van de redactie van Klacht.nl. kamagra.jelly.nl neemt mijn klacht niet in behandeling, Jammer want ik had hier toch enige hoop op. Ik ben erachter gekomen dat kamagrajelly.nl gerund word door het moederbedrijf KJ-Supplies Hertenrade 456, 2544HT in Den Haag. Zal proberen om ook hier een mail naar toe te sturen. Mocht dat ook niet helpen ga ik contact opnemen met mijn rechtsbijstand verzekering alvorens aangifte te doen bij de politie wegens oplichting. Jammer dat dit nodig is want in het verleden al vaker hier besteld en meestal is alles goed gegaan. En ging er wat fout werd het keurig opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door 01nico01