Klacht: Bestelling bank

op 13 juli 2017 over Chateau d Ax in de categorie Meubelwinkels

Ik heb 21 weken geleden een bankstel besteld bij villa arena
Zou met 14 weken bezorgt worden ik kwam daar om te betalen bleek dat ze de verkeerde maat hadden besteld meneer ben Willemse zou alles voor mij regelen en zou met ong 6 weken mijn. Bank krijgen zijn nu 7 weken verder hoor niets
Vandaag gebeld met men Willemse en moest maar contact op nemen met de leverandsier heb ik gedaan en het het bankstel blijkt nog in Italië te staan
Heb terug gebeld naar meneer Willemse en gezegt dat ik hier niet blij mee ben
Meneer heeft mij zeer onbeschoft te woord gestaan en moest niet zeuren hij kon er niets aan doen
Heb voorgesteld ff langs te komen maar meneer wil mij niet meer spreken en moest maar mail sturen
Zo ga je toch niet met klanten om
Ben Nog nooit zo als een hond behandeld
Vind dit geen zaken doen
Bank kost 5000 euro is voor mij erg veel geld.
En wil gewoon mijn bank
Ben zo klaar met jullie

Niet

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Chateau d Ax over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Chateau d Ax in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Chateau d Ax een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Chateau d Ax

Heeft op 25 september 2017 om 15:02 geantwoord

Beste mevrouw Van der Zande,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze excuses voor de late reactie van dit bericht. Graag vernemen wij van u of wij u nog ergens mee van dienst kunnen zijn of dat alles wellicht is opgelost inmiddels.

Mocht u nog vragen hebben kunt u altijd contact opnemen met Chateau d'Ax via klantenservice@cdax.nl.

klantenservice

Heeft op 28 september 2017 om 13:24 geantwoord

het is nog niet opgelost
het is afwachten

Alle klachten die gemeld zijn door Anita1999