Klacht: Bestelling

op 06 mei 2020 over Zitmaxx Wonen in de categorie Meubelwinkels

Bestelling in juli 2019 gedaan. In december zelf contact opgenomen omdat ik niks meer hoorde over mijn bestelling en we ruim over de 16 weken levertijd zaten. Eind december begrepen dat niet alles binnen is en dat er een vertraging is en de verwachting van de levering in week 89 2020 zal zijn. Gewacht tot begin april 2020. Bestelling was nog steeds niet compleet weer wat misgegaan. En moest er opnieuw besteld worden. Overige meubels zoals bank, eetbank, 3 eetstoelen en 3 barkrukken wel al geleverd kunnen worden. Na onderhandelen €300 korting gehad. Ik heb akkoord hiervoor gegeven en de rest maar laten annuleren. Eindelijk na maanden meubels ontvangen blijken de eetstoelen showmodellen te zijn voor minder dan wat ik betaald heb met beschadigingen en niet de juiste leersoort. Barkrukken niet het model die ik besteld heb. Hierna mail gestuurd naar contactpersoon met deze teleurstelling en dat na maanden wachten… helaas nog geen reactie terug gehad.

Nieuwe meubels ik heb geen beschadigde showmodellen gekocht...correcte meubels bezorgen, deels mijn geld terug.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Zitmaxx Wonen over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Zitmaxx Wonen in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zitmaxx Wonen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Zitmaxx Wonen

Heeft op 15 mei 2020 om 15:12 geantwoord

Beste Vikash Annand-Sing, bedankt voor je melding.

Wat vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent over de geleverde meubels. Wij vinden het belangrijk dat onze klanten blij zijn met hun nieuwe aankopen en doen er dan ook alles aan om dit te bewerkstelligen.

Wij hebben meerdere malen geprobeerd contact met je op te nemen omtrent de levering van jouw bestelling. Op 20 december 2019 heeft mijn collega een bericht naar je gestuurd omtrent de levering. Het grootste gedeelte was destijds binnen bij ons, echter had een gedeelte vertraging opgelopen. Daar heb je toen, na een herinnering op 27 december, op gereageerd. Je vroeg toen wat er nog niet geleverd was en later nog waarom deze vertraging was ontstaan.
Hierover heeft mijn collega je een aantal keer geprobeerd te bellen om je verder te informeren, maar helaas zonder succes.

Op 31 december hebben wij nogmaals een bericht gestuurd om aan te geven dat wij graag contact wilde met je. Vervolgens hebben wij je meerdere malen verzocht ons terug te bellen (op 11-01-2020, 24-01-2020 en 28-03-2020).
Vervolgens hebben wij op 22 april een bericht van je ontvangen.
Hierin geef je aan dat je ons hebt geprobeerd te bellen en je vraagt naar de opties omtrent eventueel annuleren of een korting op de order.

Hopelijk begrijp je dat wij hierin erg ons best hebben gedaan om transparant zaken met je te doen. Echter is er in deze situatie dus erg veel verwarring ontstaan over de order.
Deze stond al geruime tijd bij ons in het magazijn en er was bij ons magazijn personeel niet bekend waarom deze nog niet bij je geleverd kon worden. Normaliter is het mogelijk om een order langere tijd in ons magazijn op te slaan en dan zal daar een bedrag voor doorberekend worden op de factuur. Hierover is in dit geval niets afgesproken. Het lijkt erop dat de stoelen - doordat wij geen reactie hebben vernomen van je - in onze outlet zijn gezet in de veronderstelling dat deze order niet meer door zou gaan.
Op de foto's die ik heb ontvangen van de geleverde stoelen is te zien dat deze in de bekleding zijn geleverd zoals je het hebt besteld. Dit zijn dan ook de stoelen die voor jou besteld zijn.

Uiteraard wil Zitmaxx Wonen ervoor zorgen dat deze situatie naar tevredenheid wordt opgelost.
Wij zijn dan ook zoals je weet nog steeds druk bezig voor je en hopen dat we er samen op een goede manier uit kunnen komen. Wanneer je nog vragen of onduidelijkheden hebt dan horen wij dat graag.

Zitmaxx Wonen

Alle klachten die gemeld zijn door Vannand