Klacht: bestelling 8 Aapril 2017-ordernr:telenTA2337697

op 23 april 2017 over IcePay in de categorie Betaalsystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

dat is nog steeds niet geleverd.
transactienummer:1150000651972968.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als mijn bestelling aankomende week afgeleverd is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar IcePay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IcePay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IcePay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IcePay

Heeft op 24 april 2017 om 09:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Hendrik,

Wat vervelend dat uw bestelling nog niet is geleverd. We begrijpen dat u het bestelde product zo spoedig mogelijk wilt ontvangen.

ICEPAY handelt alleen de betaling(en) af en wij hebben dus geen invloed op de levering en/of terugbetaling(en) van uw aangekochte goederen.

Wij adviseren u daarom om contact op te nemen met de desbetreffende merchant en te vragen of zij het bedrag crediteren of alsnog uw goederen kunnen leveren.

Met vriendelijke groet,
ICEPAY Nederland

Heeft op 24 april 2017 om 10:54 geantwoord

Dit is een Telegraaf aanbieding maar is geen leverancier.
Ik heb geen naam of adres van de aanbieder voor mijn aankoop,
kunt U mij daar aan helpen?
met vriendelijke groet Henk kuiper

Alle klachten die gemeld zijn door Nico77Aveo