Klacht: bestelling

op 26 april 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

2 Tvs besteld, zou geleverd worden en speciaal vrij gevraagd. Krijg ik een mail dat er niemand thuis is terwijl ik thuis ben?! Kan je weer opnieuw afspraak maken. Andere tv zijn ze kwijt. Waardeloos bedrijf

Niet

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 04 mei 2017 om 16:44 geantwoord

Geachte heer Klootwijk,

Bedankt voor uw bericht. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn hebben de route gecheckt en nagelopen. Uit onze GPS bestanden kunnen we zien dat de koerier bij u langs is geweest maar u niet aangetroffen heeft. Vervelend om te vernemen! Onze excuses voor het ongemak! Momenteel is de order geannuleerd. Mocht u deze toch nog willen ontvangen dan adviseren wij u contact op te nemen met de leverancier. Nogmaals onze excuses hiervoor!

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 08 mei 2017 om 10:04 geantwoord

Serieus? Is dit een oplossing?

Alle klachten die gemeld zijn door rickkl