Klacht: bestelling

op 26 april 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 04 mei 2017 om 16:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Klootwijk,

Bedankt voor uw bericht. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn hebben de route gecheckt en nagelopen. Uit onze GPS bestanden kunnen we zien dat de koerier bij u langs is geweest maar u niet aangetroffen heeft. Vervelend om te vernemen! Onze excuses voor het ongemak! Momenteel is de order geannuleerd. Mocht u deze toch nog willen ontvangen dan adviseren wij u contact op te nemen met de leverancier. Nogmaals onze excuses hiervoor!

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 08 mei 2017 om 10:04 geantwoord

Serieus? Is dit een oplossing?

Alle klachten die gemeld zijn door rickkl