Klacht: bestelde telefoon aan andere klant meegegeven

op 28 mei 2016 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Beste T-Mobile. Op 4 mei voor mijn zoon een Iphone SE 64 besteld voor zijn verjaardag. Wachttijd 3 weken. Oke is een nieuw toestel dus dat kan even duren. (Amsterdam Noord) Op 21 mei eindelijk het bericht dat het toestel binnen was en de komende 7 dagen opgehaald kon worden. Vandaag dus naar de winkel en hadden ze het toestel aan een andere klant meegegeven. Beetje poppie joppie jongen die er om stond te grijzen. Hij zei dat we meerdere keren waren gebeld. 1 keer dus. Op 24 mei. Mijn zoontje dood ongelukkig dat zijn telefoon aan een andere klant was weggegeven. En erger de onbeschofte houding van de medewerker die alles maar heel nonchalant opvatte. Hadden we maar eerder moeten komen en toen besloot meneer, ondanks dat de ophaaltermijn niet was verstreken om de telefoon aan een andere klant mee te geven. Even voor de goede orde. Ik ben 10 jaar klant van T-Mobile. Het 2 abonnementen en nu dus wilde ik een derde afsluiten. Ik denk dat ik maar helemaal geen klant van T-Mobile wil zijn en denk er echt over na beide abonnementen te beëindigen.

Als ik snel een nieuw toestel kan krijgen. Dezelfde die ik besteld had. Nu moet mijn zoontje mogelijk opnieuw 3 weken wachten.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Oostheim