Klacht: Bestelde BBQ hoes niet ontvangen

op 20 mei 2020 over Check Die Deal in de categorie Deal-Sites

Op 26 maart een BBQ-hoes besteld. Deze zou met 15 werkdagen geleverd worden! Echter leven we nu op 20 mei en nog steeds geen BBQ-hoes…ondertussen al meerdere keren gemaild met de vraag waar mijn bestelling blijft. Dan krijg je een vage mail terug dat de bestelling onderweg is. Oké dan wachten we af…geen BBQ hoes, Dan krijgen we een betalingsherinnering, weer gemaild en gevraagd of de betaling op tijdelijk pauzeren kan worden gezet, we hebben gekozen voor achteraf betalen. Dan krijgen we nog 1 mailtje terug, betaling wordt tijdelijk gepauzeerd, en excuses erbij dat het zolang duurt. Daarna krijgen we een aanmaning van Billinck, dat wij nog steeds niet hebben betaald. Dus kosten BBQ-hoes €15…die betaling is dus nooit op pauze gezet, weer gemaild…en toen bleef het stil!!! Niks meer gehoord of vernomen…en nog steeds geen BBQ hoes…ik ben er nu klaar mee…ik hoef die BBQ hoes al niet meer, dus mocht deze nog komen (wat ik niet denk) stuur ik hem retour!! Nooit ga ik hier bij dit bedrijf nog bestellen!!! En dan lees je nu al die recensies van dit bedrijf…allemaal gedupeerde mensen…te triest voor woorden. Het enige waar ik me nu zorgen om maak, is die betaling van ons…bij een volgende aanmaning komt er nog eens €40 bij…

Ik ben tevreden als ik zwart op wit heb dat mijn bestelling is geannuleerd en de achteraf betaling ook geannuleerd is!!!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Check Die Deal

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Check Die Deal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door enrico-diana