Klacht: Bestelde artikelen na een maand nog steeds niet geleverd.

Website ziet er perfect uit, maar daar houdt het dan ook mee op. Op 27 april 2020 heb ik een aantal artikelen besteld. Tot op heden nog niets ontvangen.Van de vier mails die ik heb verstuurd, heb ik op twee mails een reactie ontvangen waar ik niets mee kon (‘morgen ontvangen we weer een nieuwe levering’ en ‘kan ik misschien andere artikelen sturen?’). Als ik reviews lees op andere klachtensites, dan zijn die bijna allemaal van gelijke aard: ‘de bestelde artikelen worden niet geleverd’, ‘geen geld retour’, ‘mails en telefoontjes worden niet beantwoord’. Hoe kan het zijn dat een bedrijf als deze nog steeds actief is?

Wanneer ik mijn geld heb ontvangen, maar wat misschien nog belangrijker is: dat toekomstige klanten worden behoed voor oplichterij door dit bedrijf.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 4theperfectparty.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 4theperfectparty.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jennita2020