Klacht: Bestelde artikelen bij een ander geleverd !!!

op 07 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bij Wehkamp 4 artikelen besteld. Deze artikelen moesten 6 juni bezorgd worden bij mij door Dynalogic . Ik kreeg geen mail met een T&T code .Dus heb ik Wehkamp opgebeld om te vragen waarom ik geen mail heb gekregen en wanneer me bestelling werd bezorgd. Na 15 minuten kreeg ik een vervelende mededeling. Mijn bestelling zou zijn bezorgd bij andere mensen in Santpoort en heeft dynalogic de fout gemaakt om de bestelling te linken naar deze mensen . Ondertussen heeft wehkamp Dynalogic een mail gestuurd dat deze artikelen dus naar mij terug gestuurd moeten worden en dat Dynalogic contact met me op zullen nemen hierover. Tot nu toe nog geen mail of telefoontje gehad van ze . Ben goed shagerijnig erdoor en wens ook nooit meer dat mijn spullen door Dynalogic wordt bezorgd.

Gewenste Oplossing:

Als vandaag me spullen bij mij aankomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Dynalogic

3 maanden geleden - Geachte mevr. Ditmar, Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak en verwarring. Wat een vreemd verhaal! Ik kan hier niets van terug vinden op dit adres. Enkel een bestelling van 2 juni - geleverd op 3 juni (meubel en koelvriescombinatie) en een bestelling geplaatst op 12 juni, geleverd op 13 juni. Ik heb verder, op dit adres, geen orders van Wehkamp ontvangen voor bij u te leveren. Zou u ons anders het ordernummer kunnen geven? Dat kan via deze weg, of u stuurt een klachten-mail middels ons klachtenformulier. Ik verneem graag verdere informatie van u! Met vriendelijke groet, Team WeCare Dynalogic

Reactie van de melder van de klacht Boos op Dynalogic

3 maanden geleden - Klopt van de koelkast en die is ook netjes bezorgd . Ik heb geen order nummer voor jullie . De spullen zouden 6 juli bezorgd zijn Ondertussen zijn de spullen opnieuw besteld door wehkamp op 12 juni en heb ik op 13 eindelijk de meubels binnen gekregen en dit keer bezorgde Dynalogic weer en hebben ze toegegeven dat er storingen waren bij jullie. .

Alle klachten die gemeld zijn door Boos op Dynalogic