Mijn Klacht:
Op 11-02-2021 heb ik een 8 dlg newborn setje besteld en betaald €34,95. Via mail een orderbevestiging ontvangen, tot op heden niets ontvangen. Twee maal telefonisch contact gehad en vandaag ook via een chat. Er wordt mij verteld dat ze op de 24e februari (nadat ik zelf had gebeld) voor de tweede keer het setje hebben opgestuurd. Ik krijg geen verzendbevestiging of tracktrace want volgens hun doet PostNL dat niet. Heel vreemd , maar tot heden nog niets ontvangen. Ik moest nog geduld hebben en het deze week nog eens afwachten. Ik vind het onacceptabel dat ik zo lang op mijn spullen moet wachten en ik geen idee heb of het wel daadwerkelijk is opgestuurd aangezien ik geen verzendbevestiging en tracktrace ontvang.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik de bestelde artikelen alsnog binnen een week ontvang. Zo niet dan wil ik het volledige bedrag terug ontvangen.