Klacht: Besteld, betaald, geen levering.

op 16 december 2017 over NuGezond.com in de categorie Gezondheidswinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Besteld (order 139831) vanuit België voor ons bedrijf op 6/12/2017, na 1 week nog geen levering, getracht te telefoneren, antwoordapparaat, 2 mails gestuurd, geen antwoord, enkel een automatisch antwoord. Dit zijn oplichters, ik begrijp niet waarom geen enkele instantie actie onderneemt dit bedrijf van het net te halen, zij blijven geld binnenhalen zonder dat iemand actie onderneemt.

Gewenste Oplossing:

Ofwel leveren ofwel terugbetalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NuGezond.com

Reactie van de melder van de klacht SWBM

6 maanden geleden - Klacht opgelost, bedrag teruggestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NuGezond.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SWBM