Klacht: Beslaglegging kenmerk 2160788421607963TL..

op 16 juli 2019 over De Schout Gerechtsdeurwaarders in de categorie Deurwaarders

AprilMei 2019 is er belsag gelegd op mijn karige WAO uitkering door Schout.
Ik woom al sinds 2013 in Suriname
Heb nooit een brief gehad van hun omdat ik al vanaf 2013 ben uitgeschreven.
Heb geen kennisgeving ofverzoek om informatie gehad ook niet van het UWV
alleen de aankondiging dat er beslag is gelegd door Schout en dat mijn gehele uitkering naar hun ging omdat de beslagvrije voet op 0 is gezet en inclusief mijn vakantiegeld .
Ik heb meteen mijn familie aktie laten nemen omdat ik financieel in de problemen zou komen.
Ik moest mijn zus eerst machtigen alvorens ze info zouden verstrekken.
Ik heb toen alle inkomsten en uitgaven opgestuurd om de beslagvrije voet aan te passen.
De schout heeft gewoon geweigerd
ze stuurden wat info over een schuld van Telfort in 2013 Investing b v 21503100TL waarvan ik me helemaal niks van kan herrineren, en ook omdat ik a lin Suriname verbleef in dat jaar.
Ik heb dit niet kunnen oplossen en ze hebben dus 3maanden mijn gehele uitkering gekregen.
wat schept mijn verbazing als ik afgelopen 12 juli een brief krijg van UWV nadat ik eerst een brief krijg van Schout dat de schuld is afbetaald en dossier gesloten is …dat er dan door die zelfde Schout weer beslag is gelegd en weer mijn gehele uitkering naar hun gaat.
weer zonder een kennisgeving naar mij toe , ook niet naar mijn gemachtigde in Nederland waarvan ze het adres hebben, en ook weer zonder aanpassing van de beslagvrije voet , ondanks ze nu alle informatie hebben.
wat is dit nou, kunnen jullie mij helpen ik ga hier aan kapot, kan mijn lasten hier niet betalen en zit zwaar in de stress

Ik ben pas tevreden als gerechtigheid geschied en ik al mijn geld terug krijg inclusief vakantiegeld

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Schout Gerechtsdeurwaarders

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Schout Gerechtsdeurwaarders nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sinahel