Klacht: Beslaglegging

op 12 september 2016 over Almere Gerechtsdeurwaarders in de categorie Incassobureaus

Allereerst wil ik graag even melden dat er rond uit onbeschoft de telefoon opgenomen wordt, en geen naam vermeld wordt als er gevraagd wordt met wie ik het genoegen heb. Zij verschuilen zich achter het bedrijf! Dat zegt dus al genoeg over de schimmige praktijken die zij uitvoeren!
Paar weken geleden is er bankbeslag bij mij gelegd, ik zit verdorie al onder beschermingsbewind, en dan nog heeft Almere Gerechtsdeurwaarders het lef om mijn hele bank tegoed (€3350,-) te innen, terwijl het om een rekening van €379,- euro gaat. Vervolgens zouden de kosten inmiddels opgelopen zijn tot €1500,- WAAR ZIJN DE SPECIFICATIES van deze kosten? Beetje vreemd om van een bedrag van 379 naar 1500 te gaan, vindt je ook niet? In ieder geval zit ik nu al een paar weken ZONDER weekgeld, omdat Almere Gerechtsdeurwaarders het restant NIET terugboekt!!
In andere klachten lees ik het dat het gaat om meneer Jaco van ’t Slot, en medewerkster Stephanie de Coo. Ik zal mijn boodschappen lijstje naar jullie toe mailen, kom ik het vanmiddag ophalen!

Ik wil dat het restant (minus €379,-) onmiddellijk terug geboekt wordt! Ik wil ook graag eten op mijn bord!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Almere Gerechtsdeurwaarders over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Debbieee