Klacht: Beslag legging op salaris

op 18 december 2017 over Belastingdienst in de categorie Overheid

Beste,

Ik heb een klacht over de beslaglegging op het salaris van mijn man. Ze hebben afgelopen maand beslag gelegd op heel zijn salaris terwijl ze dat recht niet hebben. Hij heeft een schuld bij de belastingdienst dat klopt, maar voor zover ik weet mag de belastingdienst beslag leggen op een gedeelte van zijn salaris maar nooit op heel zijn salaris omdat hij altijd geld moet hebben om van te leven. Door het beslag heeft hij deze maand geen enkele rekening kunnen betalen waardoor hij nu door de belastingdienst over een achterstand heeft. Dus om hun schuld op te eisen veroorzaken ze dat hij ergens anders ook een schuld op bouwt. Kunnen jullie mij vertellen hoe dit oogelost kan worden want ik geloof niet dat er rechters bestaan die het goedkeuren dat iemand een hele maand zonder inkomen gelaten wordt.
Alvast bedankt.

Als het salaris of op zn minst een gedeelte ervan het lieft vandaag nog gestort wordt, voordat de rekeningen van januari alweer op de mat vallen want ja dat loopt allemaal door.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belastingdienst

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belastingdienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sabah87