Klacht: Beslag gelegt en een Betalingsregeling

op 19 mei 2020 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

GGN is verschikkelijk heb gewoon betalingsregeling en hebben ze het lef om dat beslag aan te houden ze tonen totaal geen respect en hebben geen respect voor mensen die het niet breed hebben jullie moeten zich compleet schamen ik betaal me betalings regeling netjes en toch van kale kip toch willen plukken en misbruik maken van de situatie ik ben woest en boos hierover

Ik ben over niks tevreden jullie moet jullie schamen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 28 mei 2020 om 12:11 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Wij hebben uw klacht behandeld. Voor een inhoudelijke reactie op uw klacht verwijzen wij u naar onze e-mail van 25 mei 2020.

In verband met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) plaatsen wij geen inhoudelijke reactie op deze site.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

GGN

Heeft op 28 mei 2020 om 12:28 geantwoord

Mijn klacht is totaal niet opgelost!!! Ze zoeken geen oplossingen of gepaste oplossing ervoor

Alle klachten die gemeld zijn door chellinda21