Klacht: beschadigde zending

op 03 mei 2017 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 21-04-2017 een pakje verzonden dat op 26-04-2017 is opgehaald met de constatering dat de inhoud kapot is ( goed verpakte lamp waarvan het glas gebroken is ) Direct een mail gestuurd ….geen reactie
Na 1 week weer een mail gestuurd ….nog geen reactie .
Op de site wordt vermeld dat de zending verzekerd is
Het bedrijf is telefonisch niet bereikbaar en mails worden niet beantwoord Waar haal ik mijn recht ???

Gewenste Oplossing:

Als de schade vergoed wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joke van den Driesche