Klacht: Beschadigde producten

op 29 januari 2014 over PrachtigKado.nl in de categorie Internetshops - Cadeau's

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag mijn bestelde onderzetters binnen gekregen maar helaas, 2 van de 4 zijn beschadigd. Ik heb geprobeerd hen telefonisch te bereiken maar krijg alleen een bandje dat het erg druk is en dat ik moet mailen. Eerste mails kreeg ik terug gestuurd, dus dat is ook niet handig. Geen enkele manier om in contact te komen nu, terwijl het kado heel erg symbolisch is en mijn vriendin zaterdag op schiphol staat.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag in contact komen om te overleggen!

PrachtigKado.nl

Heeft op 13 februari 2014 om 11:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Vervangende producten nagezonden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PrachtigKado.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PrachtigKado.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Talitha1