Klacht: Beschadigde goederen

op 29 juli 2017 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Helaas heb ik bericht gekregen van mijn klant dat de producten gebroken zijn toegekomen. Ik had voorzorg maatregelingen genomen om dit te voorkomen De producten in nopperfolie gewikkeld, de doos opgevuld met mousse stukjes en op de doos aan alle kanten vermeld dat het breekbaar (FRAGIL) was. Ook lag er nog een doek in de doos. En nog krijg ik het bericht met foto`s dat de goederen gebroken zijn aangekomen. Wat wordt hier van jullie kant aangedaan.

Gewenste Oplossing:

Ik moet zeggen het is een makkelijk manier om goederen te versturen. En zou het zeker terugdoen, maar vraag me af wat je bij deze gevallen doen. Voor ik dit nog eens doe

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sidonie76