Klacht: Beschadigde droger geleverd

op 08 augustus 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag kwam de droger.Welliswaar nu om elf uur ipv tussen 1 en 5.
Supervriendelijke jongens die ik 10 euro heb gegeven om op zolder te zetten.
Bezorger gaf de tip om verpakking te bewaren en weg waren ze weer.
Niet geholpen met uitpakken om op schade te controleren.
Nu heb ik heel vaak wat geleverd gekregen en pas verhuisd waarbij alles netjes is aangeleverd .
Echter bij aansluiten van droger bleek dat er onder in bij het rooster hele stukken zijn afgebroken.
Aan binnenkant van de doos te zien is de droger gevallen op een punt.
Meteen retour afspraak gemaakt met Wehkamp.Hopelijk komen ze morgen wel ophalen want meer vrije dagen kan ik niet nemen.Droger is uitverkocht en heb een nieuwe besteld bij een ander bedrijf die niet gebruik maakt van Dynalogic.Waarschijnlijk is de nieuwe droger eerder binnen dan de kapotte opgehaald.
Dus verplicht de bezorgers tot uitpakken en controleer samen.Anders niet tekenen.Bezorging op zolder was gratis.Echter ik geef zelf meestal een klein bedragje.Nu een bedrag van 14,95. betaald bij volgende leverbaar voor aansluiten en uitpakken.Moest nu twee keer betalen voor een droger en kan dit geld niet missen.Wehkamp betaald pas 2 dagen na retourneren uit en dit kan wel 14 dagen duren.Wehkamp dus gedupeerd door een retourneringen.En ik door nog langer zonder droger te zitten en dubbel te moeten betalen omdat ik niet langer zonder droger kan.

Dynalogic moet hun bezorgers instructie geven dat ze dure goederen als drogers moeten uitpakken en na kijken of het product heel en werkend is

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Dynalogic

5 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Michel, Excuses voor het ongemak en spijtig dat uw droger beschadigd was op het moment dat u deze uitgepakt heeft. Onze koeriers moeten indien de klant dat wenst inderdaad alles uitpakken, aansluiten en het verpakkingsmateriaal meenemen. Dat is echter een vrije keuze van klant of dit wel of niet dient te gebeuren. Hopelijk heeft u uw nieuwe droger snel ontvangen en is uw oude droger opgehaald. Met vriendelijke groet, WeCare Dynalogic

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 02 januari 2017 om 10:11 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht spijtig genoeg niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Dynalogic WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Lilia69