Klacht: Beschadigd tijdens transport

op 02 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had een vaatwasser besteld bij bol.com, zou de volgende dag geleverd worden tussen13.30 en 15.30 uur, dus ik neem er vrij voor om thuis te zijn. Om 15.30 uur is er nog niemand geweest, dus ik volgde de link die ik via de sms had ontvangen … staat daar dat er om 19.31 uur een beschadiging is geconstateerd en daardoor de aflevering mislukt is. Het was toch prettig geweest als die informatie gedeeld was! Vervolgens probeerde ik te bellen naar dynalogic; dat bleek een dure en onneembare vesting te zijn šŸ™

Ik ben tevreden als dynalogic mij laat weten wanneer de nieuwe levering gepland staat en hij dan ook daadwerkelijk wordt geleverd.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 17 juli 2017 om 16:44 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Schadee,

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Mschadee