Klacht: Berekeningen 2009 en 2010

op 11 september 2018 over Belastingdienst in de categorie Overheid

Nog steeds moet ik de belastingdienst 2009 KOT terugbetalen en 2010. Ik snap echt helemaal niks van de berekeningen. En alle schrijven die ik heb ontvangen. Er staat dat ik geen recht heb op KOT. Terwijl ik volgens de berekeningen van de belastingdienst zelf er wel recht op had en via het gastouderbureau ook en nu in eens na jaren moet ikwel alles terugbetalen. Al die brieven met overal 0 op staan en ondertussen wel moeten terugbetalen. Ik snap er echt helemaal niks meer van het klopt voor geen meter. Ik heb al die jaren gewerkt en mijn moeder opgepast en zelfs ingeschreven met LKR nummer.

Ik ben pas tevreden als iemand mij kan helpen uitleggen hoe precies de belastingdienst alles berekend en hoe het kan dat ze eerst wel uitbetalen volgens hun berekeningen en daarna ineens alles terug laten betalen? Dat klopt toch niet. Het is verdorie al bijna 9 jaren terug. En dan gaan ze ook nog beslagleggen op mijn salaris, heb 6 kinderen en werk 56 uur per week. Ze gaan echt over lijken. Niet normaal.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belastingdienst

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belastingdienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door yvonne1976