Klacht: Bereikbaarheid/uitbetaling.

op 19 juli 2012 over Gastouderbureau Friesland in de categorie Gastouder bureau

Onze gastouder moet elke maand achter haar salaris aan bellen. Eerst kreeg ze het dan uiteindelijk wel. Nu heeft ze de maanden april, mei en juni allemaal nog niet uitbetaald gekregen. De kosten worden na onze goedkeuring van de uren binnen een paar dagen afgeschreven. Daar kan het dus niet aan liggen. Vervolgens is het bureau niet/amper te bereiken. Emails worden niet beantwoord en als je wel telefonisch contact krijgt krijg je steeds dezelfde nietszeggende antwoorden omdat de leidinggevende/directeur nooit aanwezig of altijd in bespreking lijkt te zijn. Ook is eens tweemaal dezelfde rekening geïnd. Na dagelijks bellen(wat toen nog lukte)kregen wij het bedrag dan toch terug.

Het correct uitbetalen en goed bereikbaar zijn. De bureau kosten zijn verhoogd met als doel meer personeel om beter bereikbaar te zijn. Dat is tot nu toe nutteloos gebleken.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Gastouderbureau Friesland in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gastouderbureau Friesland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door marijkelap