Klacht: Bereikbaarheid en toekenning toeslagen

op 01 juli 2019 over Belastingdienst in de categorie Overheid

Leuker kunnen ze het zeker niet maken bij de belastingdienst, je moet altijd minimaal 15 minuten wachten voordat je een vraag over toeslagen kunt stellen.
Het gekke is dat de toekenning van die toeslagen zonder medeweten van de persoon in kwestie plaats vindt. Dat je dan achteraf, als blijkt dat je niet in aanmerking komt voor de toeslag, alles terug kunt betalen.
Vorig jaar heeft mijn vader aangegeven dat hij om die reden geen toeslagen meer wenst te ontvangen. Waarvan door de ambtenaar een aantekening is gemaakt.
Echter,……wat schetst onze verbazing: op nieuw is er toeslag toegekend……..! En, jawel hoor, deze moet wederom worden terugbetaald!!

Mijn vader (88 jaar) heeft geen digitale vaardigheden en wenst nog de beperkte zelfstandigheid te behouden, ZONDER digitale vaardigheden!

Hoezo, ‘leuker kunnen we het niet maken….’

Ik ben tevreden en waarschijnlijk meerdere oudere mensen, als het ‘leuker wordt zonder digitale vaardigheden’

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belastingdienst

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belastingdienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Juhn