Klacht: Bereikbaarheid

op 04 juli 2012 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

Ik ben sinds dinsdag 26 juni lid van deze datingsite en heb gaandeweg wat vragen hierover. Echter, die kan ik nergens kwijt! Er is mijns inziens geen helpdesk of telefoonnummer of emailadres van de datingsite waar je je vraag kan deponeren!

Een helpdesk of iig iemand die je telefonisch of via de mail te woord kan staan!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lexa.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lexa.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lexa.nl

Heeft op 05 juli 2012 om 16:51 geantwoord

Beste Johan171065,

ik begrijp uit uw bericht dat u een aantal vragen heeft en u hier graag contact over wilt opnemen met het Customer Care Team.

Het Customer Care Team is alleen schriftelijk bereikbaar via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, en ons Customer Care Team ziet uw vragen graag tegemoet.

Christine

Lexa Team

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Lexa.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Johan171065