Klacht: bereik vliegveld

op 04 juli 2017 over Eindhoven Airport in de categorie Luchthavens

Goedemorgen,
Voor onze vlucht hadden wij rolstoelbegeleiding aangevraagd bij onze vliegmaatschappij Transavia. Momenteel heeft het vliegveld een zeer beperkte bereikbaarheid en moesten wij na aankomst lopen vanaf P3 naar de luchthaven. Op de vraag van mijn echtgenoot hoe wij daar moesten komen( gebroken voet) kregen wij een vinger van : daar is een rolstoel, wat onmogelijk was deze te gebruiken daar wij ook een grote koffer en 2 handbagage koffers en 1 kleine hond bij ons hadden. Daarop moest ik met krukken lopen met een sinds 3-dagen gebroken voet. Toen we eindelijk gearriveerd waren,( huilend)heb ik getracht dit uit te leggen aan een van de medewerksters op de werkvloer. Deze dame had als onbeschoft antwoord, dat zij er niets aan kon doen dat het nieuwe parkeergebouw was ingestort. Haar geantwoord dat ik het ook niet aan haar toeschreef, maar wel vond dat zij als aanspreekpunt dit moest aanhoren. Het enige antwoord van haar was daar is een rolstoel. Ik wil dit toch onder uw aandacht brengen dat deze jongedames wel eens een cursus bijgebracht moeten worden hoe om te gaan met reisverkeer. Wij reizen bijna maandelijks vanaf Eindhoven en zijn hier erg in teleurgesteld dat er geen normen en waarden gehanteerd worden onder het grondpersoneel.

Indien het personeel attenter en behulpzamer reageren en niet onbeschoft in het beantwoorden van een vraag, die betrekking heeft op het reisverkeer.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eindhoven Airport

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eindhoven Airport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bereikbaarheid luchthaven